Dodací podmínky

Místem dodání zboží je Doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno jinak v poznámce, či dodatečné emailové komunikace, vztahující se k objednávce v sekci "Historie objednávek").
Zásilky jsou odesílány prostřednictvím kurýra DPD, a nebo je možno si je vyzvednout osobně v Opolanech.

Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží, které máme skladem, expedováno max. do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Pokud zboží potřebujete do konkrétního data, prosíme o uvedení data v objednávce do poznámky příslušné objednávky.

DPD kurýr Vám balíček doručí zpravidla do 1 pracovního dne.

 

DPD kurýr

Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti DPD následující pracovní den po celé České republice.

Objednávky přijaté později, či ve večerních hodinách se zpravidla odesílají následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností DPD je možné hradit jak na dobírku, tak i platební kartou. 

U objednávek hrazených platebním převodem (platbou předem na náš bankovní účet) vám spediční společnost DPD doručí vaší zásilku zdarma, bez doběrečného.

Zásilka objednávky je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Doručení s kurýrem DPD je účtováno zdarma, dobírka však stojí 125,- Kč a platebním příkazem uhradíte objednávku zdarma.

Kurýr DPD Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Lze se domluvit i na změně místa a času doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na webových stránkách DPD - sledování zásilky, kde stačí vypsat číslo zásilky, které vám bylo odesláno na email či formou SMS.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není opravován jinou páskou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku DPD a to na telefonním čísle 225 373 373 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte. Po zaevidování škody se s Vámi již spojíme a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

 

 

OSOBNÍ ODBĚR VE SKLADU

Platba hotově

Zboží je možné si vyzvednout osobně ve skladu internetového obchodu (www.damskastylovaobuv.cz) v předem domluvený termín.

Adresa skladu:

DAMSKAstylovaOBUV.cz

Opolany 158,

289 07 Libice nad Cidlinou.

Nutná telefonická či emailová domluva, minimálně však 1 den předem.

E: hajkovarenata82@seznam.cz

T: +420 723 520 775

 

Tento obchod si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky kdykoliv, bez nutnosti souhlasu zákazníků či jejich informování.